July 1, 2009

Ärge saage valesti aru. Enne oli ka kõik üpris hästi. Aga pärast tänast on kõik juba ideaali-lähedane. Esiteks. Täna oli esimest korda taevas täiesti sinine, ja no rohi on siin ka roheline ja ega palju muud pole õnneks vajagi. Teiseks. Minu pikaaegne leiva otsing kandis lõpuks ometi vilja (hehe) ja avastasin ühest poest päris ehtsa musta leiva. Ainuke oli muide. Ja ma seda veel proovinud ei ole, et kas süüa ka kannatab, aga tuleb tunnistada, et see näeb ikka päris hea välja. Kolmandaks. Tegin endale raamatukogukaardi ja veetsin kohalikus rampsis täna liigagi palju aega. Kes mind vähegi tunneb, teab, et minu ja raamatute vahel on eriline suhe. Raamatukogutädi oli muide hästi sõbralik ja küsis igast küsimusi, a la kuidas mulle siin meeldib jne. Ma laenutasin kaks raamatut. Aga sealt saab ka muusikat ja filme laenutada, nii et päris hea. Ei teadnud kohe, kust otsast alustada. Nii see aeg seal kulus.

Olgu siis. Ega raamatud ennast ise loe.

No comments:

Post a Comment