July 21, 2009

Ma vaatan, et ma ei ole siia viimasel ajal midagi põnevat kirjutanud. Ärge arvake, et midagi ei toimu. Rääkida oleks väga palju. Aga mind on tabanud mingit sorti writer's block, nii et parimagi tahtmise korral ei suuda ma midagi mõistlikku siia hetkel kirja panna.

Aga lugege Harry Potterit. Ma võtan järgmisena ette Marley and Me. Olen inglise keelega nii ära harjunud, et enam pole üldse vahet, kummas keeles raamatut loen. Varem pidin ingliskeelse raamatu puhul rohkem keskenduma, et lause mõte kohale jõuaks.

Muide, kui kasutada kahte keelt üheaegselt, võib väga naljakatesse olukordadesse sattuda. Kord ajasin oma kohaliku sõbra A.-ga juttu ja samal ajal suhtlesin MSN-is ühe eestlasega. Kuidagimoodi läksid keeled aga vahetusse, nii et MSN-is hakkasin inglise keeles kirjutama ja kodus kõva häälega eesti keeles sõbrale vastama. A. nägu sel hetkel oli küll miljonit väärt.

No comments:

Post a Comment