July 26, 2009

Esimest korda siinse aja jooksul sain pea väljapoole linna pista. Nimelt oli A. nõo tüdrukul 21. sünnipäev Waroonas ja siin on kombeks, et selliste suuremate tähtpäevade auks kutsutakse kogu suguvõsa ja kõik sõbrad-tuttavad kokku ühele suurele peole. Tänuväärt komme igatahes, ja lisaks itaallased teavad, kuidas pidutseda ja head aega veeta!

Üritus ise toimus golfiklubis. Kohale oli kutsutud DJ ja spetsiaalne itaallasest pitsameister. Muide, mul õnnestus kogemata kalapitsat süüa. Ja oi, nüüd on mu kalanorm järgnevaks sajandiks täidetud. Ja minu õpetussõnad teile ka: ärge kunagi jooge tequila slushy't, ükskõik kui ahvatlev see ka välja ei paistaks, maitse pole seda väärt!

Tutvusin väga paljude inimestega, ööseks läksime onu ja tädi juurde. Nendega istusime muide kaheni öösel üleval, jõime kohvi ja sõime TimTam'i küpsiseid. Ja pool järgmist päeva veetsime mu austraalia venna sugulasi külastades. Läksime onu M.-i juurde, kellel oli kodus 3-päevane tütreke. Ta oli niiiii väike ja armas! :) Lõunat sõime jälle esimese onu ja tädi juures koos nende lastega (kes muide on üliägedad) ja siis asusime tagasi koduteele.

Ilmad olid väga soojad ja päike muudkui paistis. Tagasiteel autos olles tundus mulle ühel hetkel, et näen juba miraaže - mingid väga imelikku sorti loomad askeldasid maantee ääres põllul ja lühikesest uneajast tingituna kippusin vägisi mõtlema, et näen väga viltu. Tegelikult olid need laamad. Minu zooloogia-alased teadmised võib nüüd jälle täienenuks lugeda! Sain ka seda teada, et nende liha ei sööda, aga neid kasvatakse karva pärast.

No comments:

Post a Comment