July 6, 2009

Sünnaaa

Nonii, olengi jälle lausa aastake vanem. Mu sünnipäev oli muide suurepärane! Kõik algas juba laupäeval, kui käisime bowling'ut mängimas ja C. mulle neli imeilusat cupcake'i kinkis. Täna sõime need mu Austraalia kodus ära ja need olid niiii head! Nämm.

Aga viies juuli... Ärkasin hommikul vara, et kohalikku väikesesse baptistikogudusse jumalateenistusele minna. Jalutasin siinsete tänavate vahel, päike paistis ja taevas oli hästi sinine! (Nagu minu sünnipäeval ikka, ükskõik millises maailma otsas ma parasjagu olen.) Jäin loomulikult hiljaks. Mõtlesin, et suudan vaikselt taharitta hiilida, aga neil oli ukse peal tervitaja, üks sõbralik onu, kes minuga jutustama jäi ja igasugu küsimusi küsis. Kui sisse läksin, oli parajasti vaikne hetk, nii et kõik said ilusti minu poole vaadata... Koguduse pastor oli seekord just ära ja jutluse pidas koguduse vanem, kes muide vahetult enne jutlustamist minuga juttu puhuma tuli. Kui ta kuulis, et olen pärit Eestis, jäi ta hetkeks vaikseks ja siis vaatas mulle sügavalt silma ja ütles: "Tõesti, tere tulemast!" Pärast teenistus juhatas tervitaja-onu mu edasi ühte ruumi, kus tee ja kohvi üheskoos juuakse. Kõigepealt kutsus üks tore vanatädi mu enda lauda, istusin seal siis koos vanadaamidega ja jõin musta teed piimaga. Mulle vanainimesed meeldivad ja sain ka nende kõikvõimalikele küsimustele vastata, nii et äge oli! Edasi tutvustati mind koguduse noortega (kellest enamus on praegu talvevaheajal ära). Jutustasime nendega ja leppisime kokku, et teisipäeval ühinen nende kodugrupiga ka. Kõik hakkab paika loksuma.

Koju tagasi tulles tulid K. ja J. mind kohe õnnitlema, ja andsid ka kingituse üle. Sain hästi armsa kaardi, kuhu olid ka kõigi viie kassi ja ühe koera nimed alla kirjutatud :) Ja Garden State'i soundtracki (mis on meie kõigi üks lemmikuid filme) ja pärlitest järjehoidja ja võtmehoidja.

Seejärel suundusime K.-ga linna. Ta ütles mulle kohe, et sünnipäevareeglid on sellised, et nemad teevad mulle välja. Läksime kõigepealt Targetisse ja JB Hi Fi poodi. Leidsin sealt kaks ägedat plaati - Coldplay ja John Mayeri oma, aga ma ei suutnud otsustada, kumb osta. Vahepeal liitus meiega A., ja andis nõu, et mis sa siin ikka mõtled, võta mõlemad! No võtsingi. Ja plaadid on siin muide odavad, Eesti rahas läksid need kaks kokku kuskil 170 eeku.

Kuna nii mul kui ka A.-l oli viimasest söögikorrast juba liiga kaua aega möödas ja me mõlemad alatasa meelde tuletasime K.-le, et süüüaaa tahaaaaks, siis võtsime suua Northbridge'i poole ja läksime ühte Vietnami toidukohta. Elamus omaette! Toit oli hea, aga minu vaieldamatu lemmik on endiselt hiina köök. Magustoiduks läksime Utopiasse ja võtsime bubble tea'd. Seekord koos sago'dega, mis on eri maitsetega väikesed tarretisekuulid. Mina ja A. polnud neid kumbki varem saanud, aga meile ei maitsenud need ka! Noh, vähemalt edaspidi teame teed ilma sago'ta võtta! Muide. Seekord valisin pähkli oma ja see oli super!

Siis jalutasime läbi linna A. auto juurde ja sõitsime koju tagasi. Pärast väikest vahepausi läksime A.-ga edasi missale. See oli hea, nagu ikka. Pärast nägime B.-d, keda ka mina tean, ja läksime edasi selle kiriku kohvikusse (kus muide hot dog'e serveeritakse). Seal sain ka uusi tuttavaid, üks tüüp Columbiast, kelle sõber võib mulle tööd anda, ja kohalik noortejuht N. näiteks. Muide, seina peal oli maailmakaart ja näitasin kõigile Eestit, mis kaardil tundub põhimõtteliselt sama suur kui Perthi linn siin ja mitte millimeetritki suurem!

Jõudsime koju hiliseks õhtusöögiks ja J. oli sünna puhul teinud kanalasanjet ja magustoiduks šokolaadikooki. Super!! Teine A. tuli ka varsti siia ja vaatasime neljakesi Disney klassikat, ehk seekord "Kaunitari ja koletist". Ja tegime lihtsalt üksteise kulul nalja ja naersime hästi palju!

Selline oli siis minu sünnipäev sel aastal. Ma ei pannud mingit suurt pidu püsti ega midagi sellist, veetsin selle päeva täpselt nii, nagu soovisin.
Olen õnnelik. Vana, aga õnnelik.

No comments:

Post a Comment