June 27, 2009

Päev 6 ja 7 ja 8

Nii. Paar päeva on jälle möödas, nii et võiks midagi kirjutada.

Kuues päev oli üsna aktiivne, saime Tobiasega kokku ja kuna ilm oli ilus (Eesti standardite järgi loomulikult, mitte siinsete...), läksime King's Parki. See on Perthi kõige suurem ja ilusam park ja see oli tõesti super. Näiteks on seal üks hästi suur ja kõrge rippsilla moodi asjandus, mille peal saab olla ja kogu kesklinna eemalt vaadata. Ja siis on seal purskaevud ja DNA-torn (DNA-kujuline vaatetorn). Ja siis lõppeb pargi ilusam osa ära ja algab mets, natuke jalutasime seal ka ja nägime igast putukaid ja gekot. Lõpuks tulime minu tungival soovil tsivilitsatsiooni keskele tagasi. Tobias fännab metsa ja muud sellesarnast, nii et täna läks ta mõneks ajaks ühte farmi tööle. Ta küll kutsus mind ka kaasa, aga ma vähemalt esialgu loobusin sellest. Mulle piisas sellest ühest gekost.

Aa ja see polnud veel kõik. Pärast seda sõitsime rongiga paar peatust edasi (tagasi, oleneb, millise nurga alt vaadata) ja läksime Lake Mongeri äärde. See on ka üks park, kus on palju tervisesportlasi ja kus saab linde vaadelda. Nägin hästi värvilisi papagoisid muide! Vau.

Reede möödus üsna ruttu, veetsin terve päeva Whitfordi ostukeskuses ja küsisin tööd. Loodan, et miskit õnnestub leida ka. Näiteks avavad nad seal Victoria Stationi uue poe ja sinna on töötajaid vaja. Ma tahakski midagi sellist teha, sest ma olen ainult kontoritööd jms teinud ja oleks aeg midagi teistsugust järele proovida. Midagi sellist, mis ei hõlma üheksast viieni arvuti taga istumist. Õhtul läksime Kate'i töösõpradega välja, sest nad olid teda pikemat aega kutsunud ja tegime siis ära selle. Tulime üsna vara ära!

Ja täna tulid Rene ja Shannon juba 11 ajal siia ja läksime linna avastama. Ostsime näiteks hiina bubble tea'd, mida saab valida hullult paljude eri maitsetega. Ja see oli nii hea! Loomulikult võtsin ma kookose oma! Järgmine kord võtan piparmündi šokolaadi oma... Nämm. Ja siis liitus meiega Caytlin ja jalutasime IGAL POOL ringi. Näiteks näitasid nad mulle üht head shoppamiskohta. Nüüd ma olen nii väsinud, kohe-kohe lähme Outback Jacki õhtust sööma.

Aa ja muide, tegime sünnipäeva plaane ka. Shannonil on sünnipäev üks päev enne minu oma, nii et teeme midagi kõik koos. Laupäeva õhtul siis. Võib-olla lähme keeglit mängima pärast õhtusööki või midagi muud ägedat. Naljakas tegelikult. Tavaliselt ma oma sünnat suurt ei tähista, nüüd reisin teise maailma otsa ja sünnipäev tuleb vaat et suuremgi kui tavaliselt! Nii palju siis sellest, et see aasta mu sünnipäev vahele jääb!

Üks asi tuli mulle veel just meelde. Ma vist polegi seda veel kirjutanud. Minu teisel õhtul ostsime paari sõbraga paki õnneküpsiseid. Ma sõin oma siiani esimese ja viimase õnneküpsise, ja paber seal sees ütles, et saan oma suure lahkuse (?) tõttu päranduse osaliseks.

Jess.

2 comments:

  1. Niih..:DMul tekkis kohe hunnik kommentaare selle postituse kohta:DEsiteks, mismoodi näeb välja DNA?!?Siis..bubble tea?Nagu mullidega tee?Selle peale lähen ma omale mate teed tegema FINE!
    Edu töö leidmisel:)

    ReplyDelete
  2. Head küsimused! Tead ju küll, milline DNA välja näeb, nagu selline omavahel keerdunud kaks toru :D Raske seletada. Ja bubble tea eestikeelsest tõlkest pole mul õrna aimugi, mulle seal sees küll polnud :P Aga õudsalt hea oli!

    ReplyDelete