September 5, 2016

Tõelise kire otsinguil

Sattusin mõne aja eest Facebookis peale Edu Akadeemiale (see on varem alati veidi overkill tundunud) ning ühele põnevale webinarile, mis neil tulemas oli. Teemaks nimelt oma tõelise kire leidmine, ja no kellele see huvi ei pakuks?

Koduköögis mõnusalt seminari nautimas :)


Minule igatahes pakub. Eriti arvestades, et tegu on veebis toimuva seminariga, mis on ühe kiire eluga ema silmis suur pluss. Aga naljakas, et kui paljudele tundub olevat probleemiks see, et ei oska kuskilt selle kire otsimisega pihta hakata, siis mulle pigem tundub, et põnevaid hobisid ja huvialasid on liiga palju. Kohati tahaks hunt Kriimsilm olla tema üheksa ametiga. Iga päev prooviks uut asja :)

Webinar ise toimus täna õhtul ja oli tõesti tore. Häid mõtteid ja inspiratsiooni sai kõvasti juurde. Seda juba esimestest hetkedest, kui soovitati mõelda, mida sa guugeldad. See pani kohe mõtte jooksma, kuna olen tõesti suur guugeldaja ja see võiks suuna kätte anda, mis minu jaoks siis oluline on olnud.

Muidugi rõhutati ka head kontakti iseendaga, et ära tunda, mis on mu tugevused, millel võiks olla tulevikku jne. Oma mõtteid võiks pidevalt üles kirjutada, sest see aitab neid korrastada ja analüüsida.

Ja mis kõige tähtsam - hakka lihtsalt pihta! Ükskõik mille muu kõrvalt. See on minu jaoks ilmselt suurim takistus olnud, sest pidevalt tundub, et mul pole tegelikult aega... Aga seda ei teki ju kunagi juurde. Alustuseks on hea seegi, kui tegeled end huvitava asjaga tunnike päevas. Enamik ideid surevad juba meie peas.

Karta ei tasu. Julgustuseks öeldi, et algul suck'ivad nagunii kõik. :) Pigem tasub protsessi nautida ja lihtsalt algust teha.

Aitäh webinaripidajatele... Ja nüüd kõik tegutsema! :)

No comments:

Post a Comment