September 10, 2016

Eesti looduskosmeetikast

Kui ma esimest last ootasin, hakkasin rohkem mõtlema tervislikumatele valikutele. Mitte ainult toidulaual, vaid ka kosmeetikakapis. Viimasele täna keskendungi ehk mõtlesin näidata oma praeguse hetke lemmikuid Eesti looduskosmeetika vallas.

Ja trummipõrin... Siin nad on!


Kõige suuremad lemmikud on praegu Joiki luksuslik näoseep, mis on täis toitvaid õlisid ja rasvasid ning on maailma parim vahend näonaha puhastamiseks, ning kätekreem, mis lõhnab oi-kui-hästi ja on mõnusa kerge konsistentsiga. Joiki toodetest kasutan veel taastavat öökreemi, mis toidab ja aitab nahal päevasest stressist taastuda. Kingiks olen saanud ka Nurme huulepalsami mündiga, mis on mõnusalt pehme ja mündine ning peaks sobima ka läikena huulepulga peale (seda pole veel jõudnud proovida - tuligi jälle meelde). Kõige uuem avastus on minu jaoks Sohvy ning nende näokreem porgandiõliga, mis peaks veidi ka jumet andma, ning mandlipiima silmaümbruskreem (kunagi lubasin endale, et 30ndatesse jõudes hakkan korralikult silmaümbruskreemi kasutama, ning olengi ootamatult 30 saanud) :)

Kõige keerulisem on olnud hea näokreemi leidmisega, sest enamik firmasid toodab pigem näoõlisid. Olen ka neid proovinud, aga ei fänna neid nii väga ning eelistan siiski tavalist kreemi.

Väga palju on jäänud veel avastamata, sest neil toodetel on hea omadus üsna kaua kesta. Aga vähemalt ots on lahti tehtud ja mu nahk ütleb ilmselt aitäh.

Kõikide teiste headest soovitustest ja lemmikutest kuulan alati hea meelega! :)

No comments:

Post a Comment