February 28, 2012

Viisaastak

Hiljuti küsiti mult, et kus ma ennast  viie aasta pärast näen ja mida tahaksin ma olla saavutanud. Üsnagi  standardne küsimus ju. Ja ma oleksin ju võinud rääkida seda suurt ja ilusat ja ülespuhutud juttu, mida kuulda tahetakse, aga ma ei saa. Ma lihtsalt ei usu sellesse. Ja ausaltöeldes ei saa ma üldse küsimusestki aru. Kus ma tean, kes ma viie aasta pärast üldse olen? Kus ma tean, kuskohas ma oma elus parajasti olen, mis elu ma elan, mis soovid ja unistused mul tolleks ajaks on, mida ma igatsen, mis minu elus vahepeal toimunud on. Ja nii edasi, ja nii edasi.

Me keegi ju ei tea, mida tulevik endaga kaasa toob. Ja ma ei räägi siin ambitsioonikusest ja unistustest - muidugi peavad need olema! Aga need lihtsalt võiksid olla midagi sellist, mida me saaksime juba tänasest hakata ellu viima, mitte miskit, mis kusagil teadmatus ja kättesaamatus ähmases tulevikus asuvad.

Nii et selle asemel et rääkida suurt juttu sellest, kes kõik ma viie aasta pärast olla tahaksin, soovin ma pigem tegutseda praegu, et see inimene juba olla!

No comments:

Post a Comment