February 17, 2012

Täna sööme komme, homme sööme komme

Sõbrapäeva hommikul tekkis mul kinnisidee, et võiks midagi head teha. Näiteks trühvleid, mida ma kunagi varem teinud pole. Ja kui ma veel selle retsepti leidsin, oli asi otsustatud!

Retseptile lisaks ütlen seda, et esiteks mul pole köögikombaini. Küpsised purustasin hoopis oma blenderis ja toorjuustuga segasin kokku vana head puulusikat kasutades (see võttis aega). Tahenema jätsin umbes pooleks tunniks, natuke oli vist rohkem. Katteks on pooleldi Laima tume ja pooleldi Laima bitter'i šokolaad (kuidas iganes selle nimi eesti keeles on, hmm) ning toorjuust Philadelphia kõige klassikalisem. Ja muide - kui kellelgi veel kodus mõni vana plekk-kruus on, siis see sobib veevannil šokolaadi sulatamiseks ideaalselt, sest on piisavalt kitsas ja kõrge ja komme on seal sees hea veeretada.

Sellest kogusest tuleb neid tegelikult päris palju, mul veel siiamaani osad ootavad jagamist :) Positiivne on ka see, et mingit väga hullu mökerdamist ei ole, nagu päris trühvlitega võib-olla. Ja pealegi mulle meeldivad sellised väikese kiiksuga asjad palju rohkem kui mõni klassikaline trühvel näiteks. Igal juhul tasub proovimist, sest trühvlid on küll päris head :) Vastukaja on ka seni ikka ainult positiivne olnud :)

PS! Mul on veel roosat tuhksuhkrut ja ma siin mõtlesin, et eriti nunnu oleks sulatada valget šokolaadi ja siis see suhkur hulka segada ja saaks roosad kommid :) Nüüd tuleb vaid leida hea põhjus, miks uus laar komme valmis teha...



No comments:

Post a Comment