January 18, 2017

Uuel aastal uue hooga...

Kohvikus töisemaid mõtteid koondamas


See lause peab seekord kuidagi eriti paika, kuna ma jään veebruarist ametlikult dekreeti (jälle!) ning tahan selleks ajaks töisemad tegemised kokku tõmmata. Mäletan eelmisest korrast sama tunnet, seda viimast kuud enne dekreeti, kui jõudu ja energiat enam nii palju pole, aga töid on just enne lõppu rohkem. Veel viimased pingutused ja... Jaksan, jaksan küll!

Nii on ka jaanuar seni üsna töötähe all möödunud. Või noh, niipalju kui see lapse kasvatamise kõrvalt võimalik on, sest suure osa ööpäevast veedan ikkagi ju lapsega tegeledes. Aga lõunauned ja õhtuti pärast kella kaheksat teen tavaliselt tööd. Praegu on mul käsil kahe raamatu toimetamine.

Minu suurim motivaator on hetkel raha... Nali! See pole minu jaoks tegelikult kunagi piisavalt suur motivaator olnud. Vähemalt mitte niipalju, et oma unetunde ohverdada. Pigem unistan ma järgmisest etapist, kui saan keskenduda ainult oma krattidele ja kõik töömõtted mõneks ajaks kõrvale jätta. Loodan ja usun, et seekord peab see unistus ka paika, sest kahe väikese lapse kõrvalt ilmselt enam tööd ei jõua teha. Ja kui mulle siis jääbki mõni üksik hetk ka endale, saangi selle ilma süümepiinadeta iseendale kulutada, lugedes ajakirja, ligunedes vannis või tegeledes mõnega oma sajast käsitööprojektist.

Kõlab ju hästi! Seniks aga tagasi tööle :)

Mina kuu enne dekreeti jäämist :)

No comments:

Post a Comment