January 20, 2015

LP ja panniküpsis

Hakkasime tellima Eesti Päevalehte ja Eesti Ekspressi ning koos sellega hakkas ka inspiratsiooni uksest sisse vohama. Näiteks panniküpsiste näol. Laupäevalehes oli see uskumatult lihtne retsept, tulemus on ühtviisi maitsev ja toitev.


Vaja on ühte küpset banaani, 100 g õli, 100 g suhkrut (või purustatud datleid), 100 g jahu, 150 g kaerahelbeid, 0,5 tl küpsetuspulbrit, 1 tl kaneeli ning näpuotsaga soola ja sidrunhapet. Ja ilmselt lisada võib siia ükskõik mida. Retseptis soovitati šokolaadinööpe, mina panin kookoshelbeid ka. Ja muidugi originaalretseptis olid kõik toorained eriti tervislikud - mitte õli, aga kookosõli; mitte jahu, aga toortatrajahu... Aga mina viskasin kaussi kokku asjad, mis mul lihtsalt kodus olemas olid. Järgmisel korral proovin ehk originaalitruum olla.

Purustada tuleb vaid banaanid ja kõik asjad kokku segada. 175 kraadi juures umbes 25 minutit et voila! Mulle meeldib see retsept eriti sellepärast, et kõik asjad on mul kodus olemas (ma olen tõeline banaanifänn...) ja tegemine võttis aega vaid 5 minutit. Lõigatud tükid on muidugi eriti kõverad, aga eks see ongi isetegemise üks võlusid :)

No comments:

Post a Comment