December 27, 2011

Üht-teist päkapikutöökojast :)

Vaas. Nagu näha, pole selleks palju vaja - sobiv anum, natuke värvi, lõngakera ja paelajupp. Mul on juba ammu harjumus kõikvõimalikud huvitavama kujuga pudelid kõrvale panna, praegugi ootab üks veel kapis. Tegelikult tasub üldse KÕIKE koguda, sest kunagi ei tea, mis idee tuleb ja mida selle teostamiseks kasutada saaks :)

Heegeldatud linik. Tagasi vanaemade klassika juurde. Muster on võetud ajakirjast Minu Käsitööd (11/2010). Läbimõõt umbes 60 cm ja ma arvan, et see on kõige rohkem, milleks mina isiklikult oma null-püsivuse juures võimeline olen. (Ma väga-väga fännan igasugu linikuid ning mu järgmine mõte on heegeldada mitu erisugust pisemat, need külgepidi kokku õmmelda ning see siis elutoas lauale visata) :)

Kootud meestesall. Kõige tavalisem maleruudumuster, aga ma meestesalli eriti muu mustriga ette ei kujutagi. Ja muide - see sinine lõng on üks mu lemmikuid! No nii ilus toon lihtsalt!

No comments:

Post a Comment