December 6, 2011

Mõtted hakkavad vaikselt juba aasta lõpu poole liikuma. 2011. Päris keeruline aasta on olnud, igas võimalikus mõttes. Kõikvõimalikke igapäevaelu jamasid on ette tulnud ja tööasjadega on ka tegemist. Tuleb tunnistada, et ega see üksi elamine pole kergemaks läinud. Lisaks tööasjadele olen kogu aasta üritanud leida aega lõputöö kirjutamiseks, lisaks olen ma kokk ja koristaja ja kõike muud, mida kodus vaja. Ja külmadel kuudel tuleb igapäevaselt tuld teha, mis on minu arust täielik meestetöö (ma võin seda öelda, ma ei ole feminist). Jne.

See võib-olla kõlas negatiivselt, aga tegelikult ma ei ole üldse negatiivne! Vastupidi - ma olen selle kõige eest ülitänulik. Ma olen võinud õppida, et ma ei saa vaadata probleemide peale ja lasta neil end maha tõmmata. Samuti olen ma võinud õppida, et ma ei saa vaadata ka heade aegade peale ja lasta oma tujul ja kogu oma olemusel sõltuda sellest. Need mõlemad asjad on kõikuvad ja elus tuleb leida midagi püsivamat, millel seista. Ma elan ühe päeva korraga ja päeva lõpus tavaliselt näen, et olen kõik olukorrad üle elanud ning nendes ei olnud tegelikult mitte midagi rasket. Ja alati on head palju rohkem, see ei ole lihtsalt mingi odav loosung.

Sellel aastal jõudsin ma esimest korda veidi lähemale sellele, KES MA OLEN. Nii hea tunne on. Ja järgmisel aastal loodetavasti saab lõpuks ometi ka vastatud küsimus, et MIDA MA TAHAN. Ma arvan, et see uus aasta tuleb muutuste aasta. Aga enne muidugi tuleb vana korralikult ära saata :) Ja veel enne seda on tervelt 25 päeva, et nautida detsembrikuist Tallinna, mis isegi vaatamata lörtsile on minu meelest küll lausa suurepärane :)

No comments:

Post a Comment