December 1, 2014

Ja jõulud :)

No mitte kohe ei saa üle ega ümber, jõulud on mu lemmik aeg aastas. Ma juba ootasin 1. adventi, kuigi ka enne oli õhus juba midagi erilist tunda :)

Laupäeva õhtul otsisin oma jõulukraami kapipõhjast välja ja panin asjad kõik üles. Käisin veel ühest väikesest vanalinna pagariärist ka läbi, kust ma juba päris mitmel aastal piparkooke ostnud olen. Need on lihtsalt nii head!


Ettevalmistustest veel niipalju, et mulle nii väga meeldivad toreda disainiga salvrätikud. Kaks alumist ostsin Solarisest Tigeri poest ja ülemise parempoolse Apelsinist. Väiksema sain vist eelmisel aastal kingiks. Aga kui nüüd kristalselt aus olla, siis 1. advendi puhul läks mul küll absoluutselt meelest neid kasutada :) Oh well, better luck next time...


Tegin veel kohupiimakooki (tahtsin üht uut retsepti proovida ja pealegi on mul üks eriti lahe südamekujuline koogivorm), no ja glögi ja mandariini oli muidugi ka. Mõnus chill õhtu, mille lõpetas üks korralik tantsutrenn :)


Ma loodan, et kõigil oli ilus 1. advent :)

No comments:

Post a Comment