November 19, 2014

Paar head asja (vol 2)

Kui viimane kord sai kirjutatud vaimutoidust, siis kirjutan täna tavalisest toidust, et maailmas ikka tasakaal valitseks :)



Sattusin ükspäev poes pärlkuskussi peale ja siit minu kaks uut lemmikretsepti:

1. Värske ja mõnus kevadine salat Hiina kapsa, tomati, kurgi, idude ja muidugi pärlkuskussiga. Veel panin tilli, soola, õli ja sidrunimahla. Tahtsin midagi kerget ja värsket, aga muidugi võib ka kõike muud juurde lisada (ise mõtlesin mozzarella peale). Me tähistame juba traditsiooniliselt lihavõtteid minu juures ja ma mõtlesin (ette rutates), et see salat näiteks quiche'iga sobiks ideaalselt... Eile tegin seda kohe suure kausitäie, et oleks järgnevatel päevadel mõnus süüa.


2. Kuna pärlkuskussi jäi veel järgi, siis täna tegin pestokuskussi ja kõrvale forelli (tegelikult tahtsin lõhet, aga ei leidnud sobivat). See on eriti mugav selles mõttes, et valmistamine võtab alla poole tunni aega. Ja muidugi oi-kui-hea! :) Ma pole tegelikult kalasõber kunagi olnud, aga olen viimasel ajal sellega vaikselt katsetama hakanud ja see oli siis esimene minutehtud forell (jeii)...

3. See on nüüd tegelikult juba vana lemmik, aga lihtsalt nii hea ja lihtne, et seda tuleb ka ikka jagada: avokaadokreem. Võtan lihtsalt avokaado, viskan kaussi koos toorjuustuga ja segan saumiksriga segu ühtlaseks. Ainult et avokaado peab küps olema. Muidugi on see niisamagi ilma toorjuustuta hea, aga minu arust teeb see selle eriti kreemiseks (ja mõnusat helerohelist värvi). Hommikul röstsaia peale, väike tomativiil ka ja ilus hommik missugune! :)



No comments:

Post a Comment