August 7, 2009

Igatsevad südamed

Käisin täna kohas nimega Sunset Coast Christian Life Centre ja mulle meeldis. See on Hillsongi tüüpi elavat usku täis kogudus, neil on teenistused reede õhtuti ja pühapäeviti. Siiani olen külastanud kodu lähedal asuvat väikest ja armast baptistikogudust. Ja ärge saage valesti aru, mulle meeldib seal. Aga tore oli vahelduseks Hillsongi tüüpi inimeste keskel olla. Sain uue sõbra ka - üks 19aastane piiblikolledži tudeng tuli juttu ajama. Väga armas temast ju.

Alati kui ma uude kohta lähen, on see mulle täiesti näkku kirjutatud. Nendel hetkedel näen ma välja nagu eksinud 12aastane. Läksin uksest sisse ja istusin tagasihoidlikult viimasesse ritta. Tegelikult mulle lihtsalt tundus, et sealt saab toimuvast kõige parema ülevaate. Ja tundub, et ma ei eksinud. Inimesi oli sadu ja sadu. Nii hea oli vaadata, kuidas kõik pingiread minu ees ülistavaid inimesi täis olid. Noored ja vanad. Haiged ja terved. Kõik võimalikud nahavärvid. Paarkümmend inimest sai päästetud. Ülistusbänd oli viimase peal.

Ja see oli nende tavaline reede õhtu.

No comments:

Post a Comment